måndag, maj 07, 2007

dasa


Efter att de vart lite dott pa bloggen tankte jag ta tag i den igen nu.. Gjorde min sista tenta idag vilken jag klockade in en 100 % pa.. kanns ju ratt fint da 3 av 4 tentor i den kursen har vart 100 a sen har jag ett ett litet misstag pa den forsta som bara gav mej 96 %... sa ett a e iaf klockat! nu har jag bara en liten programeringsgrej a fixa a sen e de fetlov!!
Har aven kompleterat mitt golfsatt nu sa att jag har allt jag behover.. slutnotan blev 1500 dollar.. samma grejer pa Dormy.se gav de fina priset 16027 kr.. sa min rabatt blev 6000kr =D eller 35.5 %... gott mos =D

har lyckats spela lite bra nu ocksa! senast blev de 86 slagrunt pa jimmy austin, inge vidare igentligen.. men hade 46 pa forsta nio och pa sista nio lag jag pa par efter 16:e.. blev dock 40 ut efter like skit pa de tva sista.. Nasta runda blir nog pa onsdag.. ska spela sjukt bra da!

har skickat hem alla longboards idag a.. sa orscar borde fâ dem nasta vecka nan gang.. 91 dollars gick de pa.. fragan e vad cykeln kommer sluta pa.. mbop! med frakt blev de halva priset pa dem med.. fan billigt i detta land! men har raknat ut att jag handlat lite prylar à =D har ju ett wii à plocka med mej hem à! fint de!!


Nu blir de mat hos erwin.. lite forsenad sondagsmiddag.. har aven klurat ut att weeds kommer igen! fy fan va bra!! dock i augusti..






haleigh is so amazing..

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hahah... Du är överexalterad att Weeds börjar i augusti igen? ;)... Det visste ju vem som helst...

Hans sa...

äh! visste inte jag å tog tag i de hela å kollade upp de å nu e jag glad!