lördag, december 04, 2010

Iowa

Känner mej manad att lägga upp lite fina naturbilder för att visa hur vackert Iowa är..


Körde ca en timme motorväg från Cedar Rapids till Waterloo.. Var precis lika vackert hela vägen! Ungefär som Oklahoma men mindre kossor och mer åkermark. Dock lika redneck =D


Nån form av traktor för att bespruta allt som växer


Downtown Waterloo.. Blev en tur in dit för varm choklad och lite business-talk. Är för övrigt vinterns första snö för min del som dalar ner. Första gången med minusgrader också =D


Hade läskigt tajt schema på vägen hem också, mitt flyg från Cedar Rapids var försenat med 2 timmar.. Vi landade i Chicago 17.40 och sen taxade vi runt O'Hare i vad som kändes en evighet.. Mitt flyg till Charlotte började borda 17.20 plus att jag för en gång skull hade förstaklass-biljett och den vill man ju inte missa! Slutade med att jag sprang som en galning genom terminalen och kom fram precis då de höll på att stänga gaten.. Siste man på flyget och kabindörren stängdes innan jag satt ner =D sen var de bara att andas ut och njuta av gratis snacks och Seinfeld!


Kom hem till denna enormt snygga julpyntning dessutom!


Regnar idag så kan nog bli så att jag ska testa på lite klättring igen...

Inga kommentarer: