torsdag, december 22, 2011

Jullov!

Tjuvöppnade de sista två luckorna på julkalendern då jag och Haleigh är på resande fot till sverige idag! Ska bli ruskigt skönt med lite ledigt då det händer lite väl mycke grejer på jobbet just nu.. Fick ett mail imorse om att min chef har bestämt sig för att sluta och då amerikaner slutar så slutar dom direkt. Lite jobbigt då mitt jobb är att vara hans assistent så min position försvann idag.. Lite surt att flytta över halva världen för en tjänst som försvinner efter 6 månader. Turligt nog är jag inte arbetslös iaf men det är lite oklart vad jag ska syssla med nästa år så det kommer bli några intressanta veckor i början av januari nästa år..

Nu ska jag njuta av öppen bar på lufthansas senator lounge och försöka få ner Office Space så jag har nån film och se på planet..

Inga kommentarer: