torsdag, mars 29, 2012

Snabbhelg

 Blev en snabbhelg upp till Belgien förra fredagen för ett möte.. Helt passande så har Boris också flyttat upp dit så efter mötets slut var det bara att åka de 25 km över gränsen och sen hälsa på Boris för helgen! Fick dock vänta i 15 min då Haleigh och han var fast i en bar på fredagseftermiddan.. Efter allt autobahnkörande på sistondet så börjag jag komma till insikt att jag behöver en mer fartvänlig bil. Så enormt trevligt och kunna köra över 160 utan att bilen svajar fram på vägen!
 I vilket fall så hann vi njuta av belgisk öl och fransk vin under de två nätter vi var där uppe. Blev även en tur upp i Beligien igen då vi besökte Brugge under en dag.
 Så käkat mej mätt på belgiska våfflor och sett en hund i ett fönster som även är med i en film jag sett därifrån, In Bruge, nån film om yrkesmördare. Så det blev lite som att besöka Salzsburg för sound of music folk så körde vi Brugge med amerikansk action film!

Har även hunnit med en tur till stockholm denna vecka men blev inte mycket till svensk sightseeing då jag landa rätt sen och hade morgonmöte dagen efter. Men fick iaf med mej en påse ostkrokar hem så var en förhållandevis lyckad resa! 

Inga kommentarer: