lördag, juli 03, 2010

Slutkörd!

Var en riktigt litig tur denna morgon då de letat upp en föredetta proffscyklist och en som bara var ruskigt snabb. Slet mej runt vår tur iaf och måste säga att jag e nöjd, ökade distansen med 8 km mot förra lördagn och ökande medelhastigheten med 3.6 km/h till 32.6 km/h! Samma antl höjdmeter så helt klart en godkännd tur!
Nu blir de grillning och öl resten av kvällen =D Lite tour de france på tv nu när jag ändå bivit lite cykelnörd.. förövrigt tvättat mina cykelkläder i duschen idag då jag inte orkade dra igång en tvättmaskin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha du börjar med andra ord att bli ganska vältränad. Själv har jag lyckats komma upp i löppass på upp till 15 km. Magen krymper men viktem minskar inte särskilt mycket. Muskler väger som bekant mer än fett.
//Pappa