fredag, november 19, 2010

Billig semester

Skickade in mitt koncept till en kund i onsdags och väntar på order data i mitt andra projekt så har haft det riktigt lugnt på jobbet de senaste dagarna. Slug som jag är så tänkte jag då att de passar perfekt att vara ledig i några dagar så är helt jobbfri ända tills den 29:e nu =D eller inte helt då min chef har bjudit in Haleigh och mej till middag på söndag. Inte en aning om varför men ska bli skoj iaf!

På cykelfronten har det varit riktigt lugnt denna vecka då mitt bakhjul krånglat. Körde av tre ekrar förra helgen så har nu semi-reklamerat mitt ombygge hos bikes east och fått de ombyggt igen fast med en helt ny fälg.. Blev silverfärgade ekrar denna gång så får hoppas de e bättre än de gamla! Imorrn blir de iaf ledbyggande och lövblåsande då hösten är här på riktigt nu...

Inga kommentarer: