lördag, november 27, 2010

Thanksgiving på hög nivå!

Har haft några dagar med en hel del mat.. Torsdagen speciellt då det firades en högtid som bygger helt och hållet på mat =D Haleigh lagade ihop en sjukt smaskig thanksgiving middag med en massa gott! Kalkonen och broccoli-ost gratängen tog hem en delad första plats..
Efter middagen blev de paj och sen rejält med jäsande framför nån helk ok film med Mel Gibson som polis..
Tydligen inleds julsäsongen här med thanksgiving så för att smälta in så gott de går har vi idag shoppat julgran på walmart och lite julpynt på IKEA så nu är det riktigt myspys-stämmnig i lägenheten!
Annars har de senaste dagarna spenderats med att visa runt sean i charlotte, lite finöl med vitlökspizza, cykling och lekande med onödiga prylar som jag inte riktigt har råd med.. Blivit lite sugen på en ny cykel nu med då jag cyklat på en singlespeed hela veckan.. kanske är värt att byta iväg min mot en ny lättviktare utan växlar =D

Slut på semestern nu också vilket inte e så trevligt heller men vart en skön vecka! Förhoppnigsvis så kommer denna vecka ge lite klarhet i vad som händer nästa år också.. dock e min chef i europa hel veckan så ser ut om jag får vänta en stund till..

Inga kommentarer: