tisdag, oktober 24, 2006

chicago

 
 
 
 

Mbop! då har man lekt av sig i Chicago! blev en massa flotta middagar och en massa fest! var iaf hur fränt som helst! Kan nog med säkerhet säga att jag aldrig kommer gå på liknande bröllop igen.... Var även ut på en liten krogsväng, spanade in de tuffaste bilarna, lite shopping som slutade upp i en ny skidjacka och lite åkande upp i feta höghus! nytt rekord nu med 97:e våningen..

mm.. igår spenderades iaf med att fixa ihop min dator igen men nu e den snabb å fin igen! annars blev de lite klättring och käk hos Boris..! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Men 97:e våningen säger ju ingenting... Frågan är ju vilken höjd du var på... Var det Sears Tower eller?... Jag tror jag slår dig på fingrarna med tv-tornet i Shanghai =P

Henke sa...

Hey brouwah! Efter att ha läst din blog så ser jag att du måste bygga på ditt smiley föråd ;)

Ha det gött killen.... btw, vad va det för skor ?