tisdag, oktober 03, 2006

Viva la roadtrip

Nu e allt fixat! hotellet bokat å allt.. blir jag, boris, erwin, pauline och julie (dvs bilden ovan plus jag) som drar iväg på en tripp på torsdag.. vart vet jag inte riktigt för vi har inge boende fixat för torsdag natt.. men sen blir de OU-texas i dallas hela helgen, vi e tio st som ska dela på ett rum i två nätter =D fick den stora äran att ringa och boka allt.. gick helt fint så nu e alla glada å nöjda!

Hann även klart med min läxa i tid.. lämna in den 23:55 igår =D Nu blir de till å sova lite iaf! har vart fullt upp hela dagen! lärt mej lite franska,lärt ut lite longboardåkande och även fått ett mail om att min nya bräda e på g så den borde vara är i slutet på veckan!

Poppar Queen - Bohemian Rapsody nu, perfekt roadtripp musik! Waynes world mm... Posted by Picasa

Inga kommentarer: