söndag, december 17, 2006

Christmas break!

 
 

Yes! då har man lov fram till den 16 januari..! känns helt bra om jag ska vara ärlig!
Har iaf fått tillbaka lite mer tentaresultat och de ser ut som följande nu:

Jag har två A, i Production Systems and Operations och System Modeling and Optimization..
Sen har jag ett C i logistic management och väntar fortfarande på mitt betyg i Supply chain management..

E rätt nöjd med mina betyg.. har ju inte jobbat ihjäl mej så de får duga!

Annars har den sista tiden mest vart en massa middagar och sånt, vet inte hur länge sen de e jag lagade mat hemma nu, men e iaf ett tag sen! Fredagen blev även lite en av festkväll då vi började de hela med att äta middag mer Erwins föräldrar som knappt kunde nå engelska och sen gled vidare på lite fest osv.. eller Middagen med Erwin var igår så i fredags var de bara vanliga förfester kom jag på nu.. men hur som helst, skoj var de!
Vi skulle även lämna av ett gäng fransyskor på flygplatsen igår, men de blev kvar här för deras flight existerade inte..!? så de skulle ha flugit iväg idag men pauline ringde nyss å sa att de hade gjort nått fel igår.. så hon hade inte ens plats på dagens flyg och de andra tre hade på första planet men inte på de som skulle ta dem över atlanten osv.. mycke krångel iaf!

Julkänslan e rätt obefintlig här å.. var ut en sväng i morse och de var varmt ute.. typ 20 grader.. så blir shorts idag, den 17 december.. puh! Posted by Picasa

Inga kommentarer: