tisdag, december 12, 2006

Mitt sanna jag

 

Har vart i skolan sen 7:50 idag.. skrev en tenta som jag tror ska ha gått riktigt bra och sen har jag vart å lunchat lite bla. annars har tiden spenderats på icke nödvändiga saker som att försöka få så många röster som möjligt till min bugatti, vilket resulterade i att de inte går å rösta med från skolans nät för då kommer de upp en ruta om fusk osv.. Har även gjort två personlighets test och presenterar de enklaste av dem här.. de andra var typ 5 a4 med en massa grejs på efter ca 300 frågor så orkade bara öga igenom de lite snabbt!

Nu vet jag inte vad som händer.. ska igentligen plugga nu men har inte öppnat boken ens sen jag kom hit så går nog hem igen, har iaf så pass gott om tid så de kvittar om jag gör nått idag! Posted by Picasa

Inga kommentarer: