söndag, december 10, 2006

så..

 
 
 

Har man det som på ursvenska kallas för "tenta-p", känns fint de! e ju ett inslag i vardagen som man saknat när man går upp i mörker och går hem i mörker och dagarna tillbringas framför stora djupa böcker!
Dessvärre fungerar de inte riktigt så här utan dagarna har kapats ner till ca 4 eller 5 timmar och man har med sig datorn vart än man går med.. Detta ger iofs riktigt bra selutat då jag idag bla beställt lite godis från sverige =D Man har ju saknat lösgodis en del!
Bilderna ovan e från min å boris frukost igår och sen lite skola.. eller skola för mej och vad boris gjorde vet jag inte riktigt.. han var skapligt knäckt sen fredagen =D Vi kom dit och han la ner pannan i bordet och sov i fem min.. sen väckte jag han å då plugga han i tre min inna nhan gick å la sig i en soffa för att sova i en å en halv timme.. sen lirade han lite biljard och gick hem för att sova..

Idag har vi haft halvamerikans vs svensk stuga i buisness school.. och nu jag jag ta å dra mej iväg på bio! fin avslutning på helgen! Var förövrigt en lugn helg med lite poker, en hel del skitsnack om diverse saker och lite fest i fredags.. Posted by Picasa

Inga kommentarer: