onsdag, oktober 29, 2008

Lidingöloppet

Då har jag avslutat mitt livs längsta maraton bestående av 180 avsnitt kvalitetstv! Startade detta projekt nån gång i september och avslutade det hela idag! Firade detta med lite rödvin, brieost och fransk baguette som Haleigh bakat. Eller hon tyckte det var romantiskt men jag firade mitt lopp.. =D Kan iaf stå för att Seinfeld är tidernas bästa tv-serie, helt oslagbart! Och till och med seke måste hålla med om att deras logga e ursnygg.. För att bevisa att jag lärt mej lite av detta tv-tittande tog jag ett onlinetest på seinfelds hemsida där jag klockade 20 av 20 möjliga! Annat bra som hänt idag är att jag fått ett till lurerimail om en bil och att vi ska till linköping imorrn och käka lite med lite folk som jag träffade i oklahoma. Mindre bra saker är att jag kan hänga ut seke som tidernas planeringssopa då han sviker mej och niclas i helgen!Har annars lite kort men viktig fakta som jag kommit fram till:
Jackie Chiles är bästa sidofigur
Sverige nämns otroligt många gånger

Inga kommentarer: