onsdag, oktober 22, 2008

Road trip!

Det som syns ovan är ingen planerad road trip utan den jag och törnen körde igenom under några veckor vid årsskiftet 2006/2007. Tog även lite hjälp av två fransoser också men de stod nog för mer krångel än nyttigheter =D




Hur som helst har jag iaf tänk ta tag i denna blogg nu igen då det snart blir en returmatch mellan banan och USA och denna gången har jag planerat att ta hem en storseger! Siktet är inställt på Colorado eller någon annan trevlig delstat men det får bli en fråga som löser sig senare. Flyger in till Tulsa Internation Airport den 26:e december för att börja med två veckors semester med mamma och pappa. En tur till södra texas blir det!
Ska strax ta tag i jobbsökandet också som redan denna vecka fått en bra start då jag fixat tentan i den ena av de två obligatoriska kurserna jag har kvar innan jag ka åka över!

Inga kommentarer: