fredag, december 19, 2008

Jullov!

Har vart en riktigt ovanligt jullov än så länge! Börjar med det bra, fanns en massa snö hemma när jag kom hem, dock har det snart smält bort. Annars var det kräftskiva igår hos Daniel med älvfångade kräftor..

Har fixat det mesta av julbestyret då alla julklappar är köpta utom de till Niclas å Seke samt att jag hunnit med att klippa mej! Julklapparna till Haleighs föräldrar är varsin skärbräda med en tuff extrafunktion då man kan vika upp kanterna så att det är lättare att få allt i kastrullen istället för hälften i kastrullen och resten på golvet. Har tydligen missat en sjukt trevlig sak varje gång jag går till frisören. Kom dit med lite vax i håret och fick de tvättat å schamponerat vilket var som att få en liten skalpmassage.. Frisyren blev riktigt snygg och som en liten slutkläm hade hon i en massa saltvatten i håret för att ge mej en surflook lagom till jul och skidåkning.

Saken på bilden nedanför är en hare Daniel körde över utan att varken han eller jag reagerade.. Niclas reagerade med några wow-wawawa vilket resulterade i att Daniel och jag trodde att polisen stod längre fram..

Inga kommentarer: