måndag, december 15, 2008

Slutet på en epok


Då har jag slitit e tre dagar med att få lägenheten skinande ren! Sjukt bra planering också då jag precis blev klar, 25 min innan de kommer från studentbo för att kolla så den är städad!

Annat bra är iaf att lördagen blev en riktigt rolig kväll med en massa konstigheter! Till och börja med lyckades vi tränga oss underbart långt fram i kök, sen missade vi kassa för inträde.. Notan för kvällen slutade på 100 kr vilket bestod av tre öl och en gin och tonic.. Träffade även en kille i rullstol där inne som jag började prata med, slutade med att han efter att ha visat mej en massa trix lyckades få ner mej i hans stol. Vilket började med att jag på första försöket av en wheelie slog över och landade på rygg samtidigt som rullstolen braka in i bordet! Gick inge vidare sen heller men blev åtminstonde inga fler vurpor med den..

Slup på min Norrköpings-era nu iaf vilket känns riktigt bra!

Inga kommentarer: