lördag, maj 09, 2009

Döner machst schöner!

Kulturell som jag ar sa har jag idag besokt ett museum i Stuttgart.. Maste saga att det var battre an forvantat med riktigt manga bilar och ett riktigt haftigt hus! Nu saknas det bara ratt skaplig en loneforhojning sa ar man dar.. Annars har detta vart en riktigt bra vecka med en hel del nytt pa jobbet! Har bl.a. varit med pa ett mote med de hogsta logistikcheferna hos walmart och sen en guidad tour av teknikcentret har.. Lite haftigt ar att ca 1 pa 200 amerikaner ar anstallda av walmart.. Annars har jag fortfarande fullt upp med mitt chipsprojekt och har aven fatt en titel nu. Turligt nog sa fragade Frito Lay vad de som ska till dallas pa fredag har for titlar och nar min chef svara sa ar jag en Project Engineer. Hade hoppats pa natt lite tuffare men far val duga..

Borjar aven fa ett grepp om vad det ar jag ska gora langre fram och det har bl.a. kommit en ett saljsomrade helt plotsligt som jag missat.. Grunden ar att en kund kontaktar ca 4-5 foretag och sen ska jag analysera deras data, ta fram ett koncept och salja in det hos dem.. Funkar det ska en detaljerad design tas fram och sen nar de skrivit pa de ritningarna sa skickas det vidare till nagon annan inom Schaefer.
An sa lange sa har jag iaf lyckats gora all data analys till koncept designen och langre an sa har vi inte kommit med dem..

Har aven haft en kort mote med VD:n for hela schaefer och min chef dar de tydligen planerat min framtid lite och i dagslaget ser det ut som det kan bli ett par mander i Danmark hos Jysk for att vara med under en uppstart av ett nytt distributionscenter.. Men planerna var lite flytande sa man far val se vad som hander..

Bjuder iaf pa ett litet urval fran dagens sevardigheter!




Det sista ar natt brorsan tipsade om vilket var ruskigt gott och billigt.. Typ en gyros med pizzasallad och kebabsas..

2 kommentarer:

Haleigh sa...

I bet you are just wishing you could get one of those cars ;)

Hans sa...

i was whishing for a raise...