söndag, maj 03, 2009

Helgen

Yes, da har man vart en kortis till frankrike och hittat pa en massa konstigheter! Det hela borjade iaf med att jag kom fram kl 11 i fredags och efter att ha foljt Boris "Loeb" Leveque pa en massa serpentinvagar kom jag iaf till ratt hus! Trodde att han bodde i en stad men det var inte riktigt sa, han bor tydligen i en by uppe i bergen.. Hur som sa at jag lunch hos hans foraldrar dar det direkt bjods pa snigel vilket jag aldrig testat tidigare men var helt ok.. Sen akte boris pa handbollstraning och jag for upp i bergen med Marion, boris tjej. Efter att ha gatt ca 1 km sa kom vi iaf fram till en stuga dar det var en massa folk som drack ol sa det var bara till att korka upp en egen och sen var kvallen gjord!
Stugan vi var i efter en liten morgonpromenad dagen efter.

Utsikten fran platsen dar jag intog mina ol..


En hel massa fulla fransoser och faktiskt en kille som bor i Vasteras men fortfarande en fransos sa han kunde ingen svenska.. Riktigt skoj fest iaf med en hel del konstiga lekar och annat skoj! Slutade med att alla sov i en stor sovsal pa overvaningen och nar jag akte vid 10:30 sa sov fortfarande alla..

Denna bild visar min snigel som jag at till lunch idag.. ratt seg men smaken var fin.. berodde nog mest pa att de lag i sma skalar fulla med smor..
Och en bild till Niclas.. var denna jag sag och forsokte jaga ikapp nar jag ringde..



3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Fy blä... Den där snigeln såg inte så jäkla smaskig ut... Vad smakade den da? Kyckling?

Hans sa...

De var lite sega och smaka inte sa mycke mer an det smor som de lag i.. helt ok dock!

Fahle sa...

Cool MC hade den stödhjul på båda sidor? Undrar ju hur man gör när man stannar vid ett rödljus tex.. Frankrike såg naturskönt ut..