lördag, juni 20, 2009

Stolt farbror Hans!


Precis innan jag skulle till och sova ringde brorsan med nyheten om att jag plockat några extra vuxenpoäng och kan numera titulera mej Farbror Hans istället för bara Hans! Emma baka färdig en liten tös inatt vid 3 tiden om jag minns rätt.. Så måste försöka lista ut ett sätt att ta mej hem i höst så jag kan ta mej en liten titt och börja min träning av flickan! Men bör ju inte vara helt svårt då det ser ut som det kan bli några månader i Danmark. Om inte annat så kommer de ju förbi en sväng i charlotte i höst också. Hur som, grattis och riktigt lyckat!

Saker som inte är lika viktiga är att jag har hittat en sjukt bra lösning på hur man skall köra hem från jobbet då det är mycke trafik! Planen ligger i att olika filer går olika fort på olika sträckor så jag börjar i mitten för att sen köra
över till vänsterfilen då I77 ansluter.. sen när den trafiken har kommit in så glider man över till filen längst till höger hela vägen till pineville för att sen ta vänsterfilen igen! I vanliga fall när jag lämnar jobbet kl 5 så tar det 40-45 minuter hem.. med min nya teknik igår tog det bara 27 minuter! Riktigt bra det!

Blev även en cykeltur igår i ca 30 graders värme.. Man känner sig riktigt duktig då man svettas floder! 28.5 km klocka jag in på iaf.. Idag blir de
t nog lite klättring istället du jag e helt öm i baken och sen kommer nog resten av dagen spenderas i poolen! 36 grader och sol är vad som väntar..

3 kommentarer:

Haleigh sa...

Uncle Hans :) She is so precious.

Jesper Löfgren sa...

Grattis till farbrorskapet. Nu låter du plötsligt tio år äldre.

Även ett stort grattis till att du listat ut den snabbaste vägen hem. Blir många minuter på ett år du sparar, speciellt eftersom ni inte har någon semester i USA ;)

Fahle sa...

Grattis till vuxenpoängen.

Rusningstrafik är värdelöst, har lite problem själv för tillfället då de har stängt av delar av tunnelbanan för hela sommaren. Men man hittar sina små knep.. ;)