tisdag, juni 16, 2009

Recap


Så, har man haft någon lugn dag så man kunnat återhämtat sig efter allt badande i poolen, öldrickande och kareokesjungande! Har även hunnit med att städa upp efter jacob och fixat all tvätt idag samt kört diskmaskinen.. Annars e de slitigt som vanligt på jobbet då jag nu blivit inblandad i tre olika projekt.. Var drygt nog när det bara var ett! Har kvar mitt chips projekt där jag nu får styra och ställa lite istället för att jobba vilket e soft. Har skickat allt jobb till mina gamla kollegor i tyskland =D Annars så håller jag på med lite grejer för Wal-Mart dit jag ska i Juli och lära 60 ingenjörer lite om våra koncept och ett DC de precis köpt. Sen blev jag inblandad i Walgreens idag så måste klista ihop en presentation till dem å. Nästan lite besviken då jag var sugen på att gräva i lite siffror men nu är säljare mer och ger bort allt grävande till tyskarna.. Skönt och sjunka ner i stolen med p3 och Christer i hörlurarna och leka med databaser och i excel! =D Skickade förövrigt in min lilla fyllehitoria från Oklahoma då det pratade om dumma saker man gjort utomlands! vet dock inte om den blev uppläst då jag var tvungen att springa på möte. Hade ju en så bra slutkläm så blir lite besviken om det inte blev uppläst! "Men inget ont som inte för nått gott med sig, fick ju en dejt till fredagen efter!"

Kan göra en kort recention om min dator å, är ruskigt nöjd med allt utom två saker.

1. Mina playlists följde inte med i flytten så måste göra om dem nu..

2. Musplatten var bättre på min air.. gillar inte att hela mattan är en knapp, försvårar klicka och dra rörelserna oerhört!

Bra saker är dock snabbheten då den är sjukt snabb mot min gamla och att batteriet e ruskigt bra! 5,5 timmar nu då jag slösurfar med lite musik på via wlan.. Annars e de samma sak förutom att den e lite väl tjock ;)

Annars så är det rätt lugnt nu. Då Halegh är i Oklahoma en sväng och jobbar osv så har behovet av en ny bil sjunkigt avsevärt. Så i dagsläget ser det ut som att det blir en ny först till hösten efter jag vart till danmark. Tror iaf att jag ska dit, skulle få veta mer nu i slutet på månaden.. Hur som helst så har siktet flyttat sig från en tidigare toyota yaris till något lite roligare! Tankarna rör sig via en saab 93 till en mustang så kan nog bli en liten överraskning! Kan ju inte köpa nått lite fjolligt då både sean och russel köpt muskelbilar!
Bilen ovan kostar iaf 13 600 dollar och e från 2006 med 5000 mil..

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Du njuter alltså av excel? Trodde du var en häftig kille, inte en nörd =D

Hans sa...

jag njuter av kombinationen excel och p3 med christer..

Fahle sa...

Muskelbil? Vad hände med "inga komplex"-bilen? Svag karaktär Hans.. mkt svag.

Excel är ju dock THE shit.

Hans sa...

Saaben har ju lika många ponnys som mustangen så vet inte om den får kallas för muskelbil..