onsdag, juni 24, 2009

Mbop

Fick mail från chefen idag och det ser ut att bli 12 veckor i antingen Danmark eller Polen.. Vet inte vilket jag skulle föredra då danmark e lite halvtrött och bygget jag ska vara på ligger mitt i ingenstans. Å andra sidan har jag noll koll på vart i polen jag skulle få åka heller.. Avfärd ser ut att bli i mitten av augusti iaf! Planen är att jag ska lära mej lite projektledning och hur man ger support efter att designfasen är klar. Blir säkert riktigt bra och om inte annat så klockar man in 5000 dollar extra i lön =D

Annars har det vart riktigt lugnt här med en barrunda som sträckte sig hela vägen ner till uptown och tillbaka med lite folk från min huspool. Skaffat klätterkort så har haft konstant träningsverk också samt att det blivit någon cykelrunda.. Klätterhallen e riktigt bra faktiskt så det kan nog spenderas en hel del tid där!

Inga kommentarer: