fredag, april 09, 2010

Non fat yoghurt!

Har gjort en deal med Haleigh att jag ska ner under 80 kg igen, inte så sjukt mycke jobb då jag ligger på 82.5 - 83 kg men för att styra upp det hela ska jag iaf bara äta godis, glass chips osv en gång i veckan.. så idag blev det de närmaste man kan komma till lösgodis i detta land, nämligen frozen yoghurt som tydligen ska vara fat free också.. Dock har Seinfeld lärt mej annat där.. =D

Vart en helt ok vecka annars där jag bl.a. har besökt ett Österrikist företag som tillverkar gångjärn och de skenor som lådor glider på.. Även de som har en broms/dämpare på slutet så man kan sopa igen kökslådan och den ändå stängs lugnt och sansat.. tydligen 156 delar i varje skena på dessa så de verkar lite halvt kompicerade..


5 kommentarer:

Johan sa...

Kan du inte bjuda oss på en bild "före" så kan vi ju få en bild "efter" sedan =)

Anonym sa...

Nu är cykelsäsongen i gång. Kort men hårt pass idag. Nu blir det en vecka i Bydalen med skidor och löpning sen sätter vi ordentlig fart när jag kommer hem.

By the way så är fat free yoghurt värdelöst.

Fahle sa...

Kör på smoothies, bara youghurt och frusna bär! Söta med typ fun light lr vad ni har där borta som inte innehåller socker. Som godis.

Vill också ha före/efter-bild.

Jesper Löfgren sa...

Jag tycker att du ska satsa på att komma över 100 kg istället, du bor ju i ett land som ger förutsättningarna ;)...

Hans sa...

Seke, misslyckas jag med det planerade får de bli din plan istället..