söndag, april 25, 2010

Snake spotting

Braka fram på cykeln idag och var läskigt nära att köra över ormen ovan.. måste rullat några cm framför huvudet på den.. Så har nu sett min andra orm på cykeln och tror faktiskt de e samma sort som den innan. Synd nog hade jag inte pulsbandet på idag annars hade jag nog haft en ny maxpuls =D Hoppa till som få då jag såg den men hann inte ens reagera förrens jag passerat och då var det bara att slita fram mobilen och fota.. Sen ringla den iväg rätt snabbt.

Även lekt med två av mina favoritingredienser, bacon och vitlök och återskapat hoppande djävlar.. Riktigt smaskigt! Min viktnedgång funkar rätt fint å trots bacon och annat gott, nere på 81.5 kg nu så 1.5 kg borta!

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Fan för ormar. Helvetes va gott med bacon ;)

Jacob sa...

Är det baconlindade vitlöksklyftor? Det måste provas!

Fahle sa...

huvva fyfan.. då är det bättre me rådjur överallt.

Hans sa...

har sett hjortar, sköldpaddor, 200 000 ekorrar och hare också.. e som att cykla i ett zoo =D

Jacob, japp! har lagat dem på två olika sätt.. de på bilden e inlindade i bacon och sen in i ungen, men vitlöken var inte helt bakad så andra gången stekte jag vitlöken lite och sen linda jag dem i bacon med tandpetare igenom och sen steka de hela igen tills de e klart!