fredag, maj 21, 2010

Ron Swanson, King amongst men, eating a turkey leg wrapped in bacon.

Fixat nytt personbästa igår på tiden från att man stiger ur bilen vid en flygplats tills att planer rullar ut på startbanan! Kom till flygplatsen 18.15 och vi började röra oss 18:28 så 13 minuter.. kommer bli svårslaget.. behövde inte ens köa för att borda planet då jag var en av de sista!

Var över till Arkansas för att presentera ett koncept vilket gick rätt bra så nu har jag iaf jobb de kommande veckorna med att finslipa detta. Riktigt skoj är att jag fått mycke mer ansvar i detta projekt också. Vart riktigt mogen idag å genom att boka in en tid med min chef för ett utvecklingssamtal, tänkte de skulle vara slugt att ta reda vilka områden jag behöver förbättra mej på samt att jag tror jag ska lära mej göra ritningar. På de viset kan jag göra hela projekt från data analys, koncept, detaljerat koncept till budgetering och offert..

Nu ska jag se på riktig kvalitetstv iaf då jag har gårdagens avsnitt av the office och park and recreatin på DVR:en! Fryst yoghurt med godis,kakor,choklad, m&m, mango, jordgubbar, kiwi, marshmallow mm. =D tror jag har mer tillbehör än yoghurt =D

Inga kommentarer: