fredag, september 03, 2010

Ny telefon?

Dagens middag i sann amerikansk anda! Var faktiskt helt ok och just nu kan jag inte mer än jäsa på soffan då det ingick en hel kyckling.. gott var det iaf och bra laddning inför morgondagens landsvägstur!

En annan nyhet r att min chef äntligen fått tummen ur och vi har börjat tala telefon, min deal just nu är att han köper valfri telefon till mej och jag får stå för mina samtalskostnader osv.. tyckte det verkade lite dyrt så försöker lirka in att jag köper telefonen och han betalar min räkning.. Hur som helt så lär det väl bli en ny telefon nu iaf! Så frågan e ju vad man ska satsa på.. Ligger någonstans mellan en iphone eller HTC evo.. iphonen e ju lite safe men htc har 4g vilket e lite tufft =D ska försöka klura ut hur de blir under nästa vecka.. Men nu blir det en skön tredagarshelg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har beställt en Iphone 4 32GB - men HTC och 4G verkar bra. Valde Iphone eftersom BMW har utgått från den i bilens telefonanslutning så då kan man vara helt säker på att det fungerar som det ska

//Pappa

Hans sa...

Låter smidigt, slipper ju de bekymmren då min Saturn inte föredrar någon specifik telefon =D

Johan sa...

Du måste ju ha en Blue Berry det har väl alla amerikanska affärsmän =)