tisdag, maj 24, 2011

Bloggen lever fortfarande!

Viktigast först! Har utökat mitt cykelstall med en Kona Unit singlespeed idag så nu finns det ännu mer potential för lek =D Blir en riktig testtur imorgon men har redan listat ut att jag behöver lite fler utväxlingar och välja på.. sitter 32 - 20 på nu och de spinner lite väl mycke..

1200 dollar gick kalaset loss på och köpte den av min kompis som har 15 km egna mtb leder på baksidan..

Annars har de vart fint på sistonde med flera besök i både tyskland och finland. Fixat både bankkonto och lägenhet i tyskland och är nu officielt bosatt i faderlandet =D

Bilden nedanför är utsikten från vår balkong =D och jag tror de finns mtb leder i skogen precis till vänster =D
Om inte annat kommer de bli bra träning att cykla till lägenheten! tar 11 minuter från stan och hem men endast 5 min 40 s ner till stan så är en rätt skaplig uppförsbacke!
En njutbild från förra veckan..
Lever min sista vecka i usa som en riktig amerikan med en enormt stor (dock endast näst största SUVen från ford) bil.. Får iaf plats men alla mina grejer och den gungar fram riktigt skönt på vägarna =D
Dock kanske man inte ska skryta helt med bensinförbrukningen =D
Är faktiskt för en gångs skull rätt nöjd med mina bilaffärer då jag haft en vettig värdeminskning på den ena och en värdeökning på den andra =D Båda sälde iaf rätt snabbt så nu ska man bara klura ut vad de ska bli för bil i tyskland... Skoda ser lite lovande ut faktiskt..

Total kostnad ca: 100 dollar per månad plus besin och försäkring
Total kostnad ca: -100 dollar per månad plus besin och försäkring
Har redan flugit över min landsvägsracer till tyskland så hann med ett gäng mil med cykling förra helgen.
Såg på tok för mnga av dessa skyltar under mina två cykelturer..
Fincykling av högsta klass!
Anledningen till att vår företagspicknick blev lyckad och varför ca 30 % av alla soptunnor i USA görs av oss =D
Måsta skaffa en sån här garageport när jag får tag på ett garage

Ska försöka ta tag i bloggen lite bättre igen men var jobbigt mycke på jobbet på sistonde..
Nu blir de sopranos efter att jacob rekomenderade det för ca 2 år sen =D

Inga kommentarer: