lördag, maj 28, 2011

Lyxlunch!

Blivit många avskedsöl på sistonde nu och idag var inget undantag.. Haleigh och jag mötte upp med Sunil för att äta på en av mina topp 5 ställen när det gäller god mat och skönt atmosfär!

Cabo Fish Tacos, enormt god mat och trevlig surfstämmning med longboard öl osv..
Min lyxmåltid nedan, Mahi BBQ tacos..
Hade inge vidare flyttvänligt väder igår, så när de väl slutade blev det ett jäkla springande med sopor och grejer.
Flyttmässigt ser de bra ut nu, alla möbler och bilar är sålda och bortkörda, alla grejer är packade, redan flyttde, på lastpall eller i bilen så vi ligger bra till! lyckades tom. beställa städhjälp för imorrn bitti då jag insåg att varken jag eller haleigh är direkt sugna på att flyttstäda vår sista dag i USA. Så klockan 8 imorrn kommer två damer hit för att fixa och dona.

Inga kommentarer: