fredag, maj 27, 2011

Flyttlasset..

Då var sista arbetsdagen i det amerikanska kontoret avklarad! Är fortfarande anställd av USA delen tills på tisdag men måndagen är helgdag och tisdagen spenderas i det tyska kontoret.. Packade ihop min lastpall med prylar idag också, man får plats med enormt mycke grejer på en lastpall faktiskt! Hoppas på att det inte kommer ta mer än ca 10 dagar för den att komma fram då jag vill ut och leka lite mer på den nya cykeln och få dit alla andra leksaker jag inte får plats att flyga med =D Blire änny lyxigare av att torsdagen är en helgdag också så kommer ha en skön vecka jobbmässigt plus att det gått riktigt bra på slutet med mitt projekt så min chef är helnöjd för tillfället!
Nu ska jag packa lite mer grejer i lägenheten och sen blir det ett besök på Revolution Pizza & Ale house för kvalitetsmat och kvantitets öl (dock enormt god öl också..) =D

Inga kommentarer: