måndag, april 09, 2007

golf


Mmm.. ser stark ut som de blir sverige denna sommar iaf.. för mycke dryga amerikanska regler överallt.. men var en bra helg iaf! fick ju lira lite golf och annat fint! Det bästa/sämsta e dock att jag testade en ny taylor made driver som gick sjukt rakt, hade en spridning på mina slag på ca +-15 meter och den längsta gick 304 yards, ca 274 meter =D bra drag de! de dryga i de hela e att jag nu vill ha nya klubbor eftersom de jag testade gick läskigt bra och rakt.. =D träffade även på en snubbe där som började prata lite med mig och när han fick veta att jag skulle hem å fixa min master i I E så blev han helt nöjd och skulle ha e-mail adress och liknande så han kunde höra av sig efter jul..
Annat skoj e att jag numera också är ägare till Tiger Woods PGA tour 07.. läskigt svårt spel.. halvt omöjligt att slå rakt på de! men skoj som få spel e de å.. ger själ åt de gamla namnet på wii... revolution passar mycke bättre!

Inga kommentarer: