torsdag, april 26, 2007

Så!


Då var golfbagen fullt uppdaterad nu! lite roligt med 6 olika märken i den.. fick iaf min putter och järn 3 igår och så testade jag ut en hybrid så att jag har nått mellan järn 3 och driver.. blir nog perfa detta! har iaf tid för spel 13:50 på söndag.. då blir de dunka av! ska bara försöka nöta in mitt närspel lite bättre.. så har som mål att golfa minst 4 gånger i veckan på något vis.. lite puttning å chippning får väl räcka nån dag.. nu blir de iaf strax lunch mer erwin! får se vad torsdagen ger.. hade förresten en tenta i tisdags som jag glömde plugga till.. klockade in 91 % utan att han ändrar.. i vanliga fall brukar han ge några extra % för folk e så dåliga.. gav mej iaf 107 % på förra vilket e helt värdelöst för max e 100...

e förresten lite partiotisk nu med då jag skrive ett arbete om IKEA, eller deras material hantering.. =D fint skit!

Inga kommentarer: