lördag, april 21, 2007

Klurigt


Som den filosofiska människa jag e har jag klurat lite på en sak idag när jag låg å degade vid poolen, hurkommer de sig igentligen att de blåser.. vet att de har med värme å kyla osv å göra men de e ju fortfarande lite knepigt.. skoj att de gör de iaf för annars vore golf för enkelt!
Har förövrigt tagit mitt första dopp i poolen idag.. inte så kallt som jag väntat mej.. och har en tee-time för 10:50 imorrn å =D då blir de premiär! nu ska jag in i ducshen lite seg sen beachvolley och en hård natt igår.. blir lite golfande strax.. måste ju nöta in drivern =D

Mmm.. snart dax för tornado säsongen å! hoppas hoppas de kommer en fet en! =D lite som en vikinga vind de..

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Låg- och högtryck min vän... Skillnaden mellan låg- och högtrycket... Där har du din blåst... Och du skulle bli ingenjör, eller var det sopgubbe? =D...

Hans sa...

sa ju värmeskillnader.. mem själva grjen i sig e ju ändå lite knepig

Jesper Löfgren sa...

http://www.smhi.se/sgmain/lopsedel/vaforblaser2.htm