lördag, april 21, 2007

heldag


Igår var en riktigt fin dag..! blev lite golfande med erwin.. snäpper sämre än boris faktiskt! testade även å köra longboard barfota.. mycke bättre än jag trott.. ska nog testa runt lite mera på de å se vad jag kommer fram till! drygt å köra i flipflops för de halkar av foten lite då å då.. annat skoj e väl att jag har en ny vacker frisyr nu också! fesnatten igår startade iaf med att jag å erwin grillade hamburgare jämte poolen och smusslade vodka, de har ju en massa alkohol policys här så man får ju inte ens dricka öl under 3 % utomhus.. så vi gick till 7/eleven och köpte ett varsit glas med sprite och sen hällde vi bara i lite vodka i de =D smart! efter grillningen gled vi iaf ner i bubbelpoolen och degade ett tag för å sen ha lite mellanfest och sen bar de iväg till nått house party där vi härjade runt en stund.. kom hem vid 4 eller nått i den stilen efter att erwin däckade i en lägenhet full av folk från bolivia..
idag hoppas jag på en golfrunda men vi får se vad som händer..
Så ska de va! de tuffaste e att de har så stora tomater här så att de passar perfect med storleken på brödet och hamburgaren =D samma sak med gullök för den delen å...
Ja, de åt detta.. ser ut som hundmat i mina ögon å smaken? 100 % socker...
Riktigt förvirrade människor.. och nej, de hade inte rökt på...

Inga kommentarer: