lördag, februari 14, 2009

Hela veckan

Yes, då var det lördag igen efter en hård arbetsvecka! har faktiskt varit på 3 st intervjuer som gått alla har gått fint, den första var för en rekryteringsföretag så nu har jag en tjej som ska leta jobb åt mej där. Den andra var för ett skitjobb som jag tacka nej till då det handla om att sälja försäkringar till pensionärer och all lön byggde på provision.. tror inte de passa mej helt även om jag verkligen gillar att hjälpa äldre människor som inte vet bättre. Det sista var för ett rekryteringsföretag till och där boka de in mej med fel person så ska boka in en ny tid där..
Annars har det varit en lugn vecka då folk har vart sjuka till höger och vänster. Turligt nog har man vikinga-gener och klara sig undan allt! Dagen till ära har jag spenderat förmiddagen med att spela golf! Gick riktigt bra då jag började med par, boggie, par och sen en dubbel för att spela resten av hålen på par eller boggie.. Nu blir det iaf alla hjärtans dag och finmat för ett avslut med rödvin och film!
Har tydligen en fru med lite ingenjörsgener då hon tröttnade på att vispa ägg och helt enkelt tog lite silvertejp och fixa till det!
Nedan syns en ny stavning av mitt namn..

Har även blivit lite mer amerikansk och börjat använda drive through banking!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att intervjuerna gått bra. Hoppas de kan skaka fram nåt jobb. Fortfarande mycket klättring och cykling?

Hans sa...

Njo, lite kallt ute just nu men snart får jag nya viticykelkläder å då lär jag ju om inte annat träna mycke så jag kan hålla högt tempo! Klättring blir det minst två gånger i veckan!

Anonym sa...

klockren lösning frugan hade hittat på med silvertejp. hoppas det löser sig med ett jobb.

Micheal Alexander sa...

Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Rekryteringsföretag Sundsvall