lördag, december 05, 2009

Manchester by kväll

Hade först som plan att vandra ner till hotellets resturang för middag, men efter att ha insett att en kycklingsallad gick loss på ca 130 kr så gav jag upp och tog mej en promenad till en av terminalerna för lite snabbmat! Blev en kombo som jag velat ha flera gånger som full student på väg hem från krogen, nämligen en pizza i formen av en kebabrulle! Det e ju nämligen ortroligt svårt att äta pizza gående.. Vet inte hur många gånger vi frågat efter detta i pizzerior men kommer iaf ihåg att niclas lyckades göra pizzagubben intill cykelcentrum putt när vi vandra hem sent någon natt.

Angående amerikanernas pizzaätande (72 800 m2), inte alls förvånad.. bara glad jag inte blivit riktigt så fet =D



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, det som retade upp pizzagubben om jag minns rätt var att jag ville ha en kycklingpizza rullad som en kebabrulle i stället för en kycklingrulle. Sen så tror jag att en viss annan person också spädde på det hela med att beställa en kebabpizza rullad som en kebabrulle. Vad vi fick till slut minns jag faktiskt.

MVH Niclas

Anonym sa...

Minns jag faktiskt inte skulle det stå.