tisdag, december 22, 2009

Vinterland

Tajma i min tid här i tyskland riktigt bra då det var julfest i fredags! och inte vilken julfest som helst utan Schäfers julfest som tydligen skall vara någut riktigt stort! Kan bara hålla med, var ruskigt trevligt och riktigt påkostad fest! God mat, fri bar, dansuppvisning osv.. folk kom i frack och långklänningar osv. Dessvärre glömmde jag alla mina finkläder i borlänge helgen innan och kostymen i usa så blev till att vara nöjd i skjorta och finbyxor bara.. Men skoj var det iaf!

Hade en lika lyckad andradag då jag kom ut till jobbet vid lunch och skulle hämta bilen och jobba lite. Sprang på vd:n på parkeringen så samlade lite bonuspoäng hos han =D



Nu sitter jag iaf för ovanlighetens skull på en flygplats igen i väntan på flyget hem till sverige! Kommer bli en kort och intensiv jul då jag nu tar ut mitt livs första semeterdagar =D

Ser iaf fram emot att gå upp minst 2 kilo av att bara göda mej på godis och mat!

Inga kommentarer: