fredag, december 04, 2009

Sista natten

Sista natten i Wigan nu, ska bli riktigt skönt och fara vidare på denna eurotrip! Det hela började med att jag skulle informera folket i receptionen att jag ska checka ut på söndag morgon. Då informerade de istället mej att jag skulle checka ut i söndags (gjorde detta i lördags). Hur som så var det iaf ok att bo kvar fram tills imorgon då det e fullt. Så efter frukost bär det av till Manchester airport och en natt på radisson, sen morgonflyget till frankfurt och lyxhotell!

För andra gången har du bokat in mej på ett fyrstjärnigt hotell där nere vilket jag knappast klagar på! Blir till att koppla av i deras relaxavdelning varje kväll! Vilket kan behövas efter denna vecka! vi gjorde sluttestet för den delen av systemet som lagrar och skickar runt plastlådor. Så stod i fyra timmar och scannade lådor och flytta dem till rätt ställe, blev totalt 1037 lådor a 3.75 kg. Totalt 3 888 kg eller 3.9 ton med plast.. Var rätt mör i axlarna nör jag kom hem igår..

Inga kommentarer: