söndag, oktober 10, 2010

Svenskt när det är som bäst

När man inte får handla nya cyklar så får man se till å handla tillbehör istället! Med ny bil så behövde jag självklart ett nytt cykelställ.. Mitt gamla repar bakluckan och gör lite småfula märken på kofångaren så efter att ha installerat ett drag på bilen idag så kunde jag äntligen montera ihop mitt superba cykelställ! Nu kan två cyklar färdas i komfort på min bil..
Och för att slippa ta av och på cykelstället hela tiden så sitter det nu fastlåst på bilen och man bara fäller upp det då det inte används. Annan bonus är att cyklarna är fastlåsta på bilen också då de sitter i stället.
Liten bonus att stället är tillverkat av Thule dessutom så stöder svensk industri med mitt spenderande!

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Imponerad av ditt cykelställ!

Ragnar Hammarqvist sa...

Bra hans, nu ser din bil ut som en liten bärgningsbil. Sätt på en saftblandare och gul text på sidan så har du fulländat din kreation..

Jesper Löfgren sa...

Hahahaha =D...