lördag, januari 15, 2011

Landsvägspremiär


Ligger fortfarande is och snö på lederna så fick bli landsvägspremiär idag. En lagomt lugn sådan i solsken och nollgradigt. Förvånandsvärt skönt väder faktiskt..

Annat skoj är att jag får fira min födelsedag i Österrike. Blir en veckas jobb där nere och förhoppningsvis en massa god mat och öl =D oturligt nog hinner jag inte med någon skidåkning.. Kan även bli washington på fredag då jag behöver göra ett besök på svenska ambassaden och förnya mitt pass.

4 kommentarer:

Fahle sa...

Vaddå viktigt för resten av säsongen?

Hans sa...

blir man avhängd en gång så får man höra det ett bra tag framöver..

Jesper Löfgren sa...

Du börjar bli en riktig hejare på filmer ;)... Dock borde du jobba lite på kameravinkeln. Att titta rakt upp i arslet på en karl är inte direkt vad man vill göra i många minuter ;)

Hans sa...

Därav snabbspolningen...