söndag, januari 23, 2011

Österrike

Har för första gången fått flyga med ett propellerplan idag förutm då jag var liten.. Var ungefär precis samma grej som att flyga med ett vanligt plan förutom att man kunde ta konstiga bilder och att vi flög på lägre höjd..
Det som var mest tufft var nog att jag lyckades pricka in söll när vi flöger förbi det. I bilden nedan så kan man se det i de övre vänstra hörnet..
Bjuder även på en obligatorisk utsikten från fönstret bild från mitt 4-stjärniga hotell!
Nu ska jag försöka få tag på en addapter så jag kan ladda mina datorer här, lyckades nämligen ta med en som gör att man kan ladda svenska grejer i usa vilket inte hjälper speciellt mycke här!

2 kommentarer:

Haleigh sa...

poor Hans! took the wrong adapter... that sounds like something I would do ;)

Anonym sa...

Friskt kopplat hälften brunnet.

Kolla länken din riktiga halvbror
/Niclas

http://www.youtube.com/watch?v=ru2Dpe1LkNU