onsdag, januari 19, 2011

Mörkerkörning

Händer mycke grejer just nu, men viktigast e nog att jag lyckades komma ut på cykeln efter allt snöande och regnande de senaste veckorna.. Blir sjukt långtråkigt och sitta still i lägenheten efter ett tag. Tur man har bra kontakter med tillgång till privata leder då alla vanliga är stängda på grund av regn.

Har även fått veta att det blir tyskland med 100 % säkerhet nu och troligen i slutet på juni. Vet förhoppningsvis mer imorgon då min blivande chef ska informera min nuvarande chef plus VD:n i usa om att han vill ha med mej till tyskland. Så kan nog bli en intressant dag på jobbet imorgon..

Var även iväg å lämna mina fingeravtryck idag för ett nytt green card. Så nu har USA fått mina fingeravtryck 12 gånger:
  • 8 gånger genom inresor till landet
  • 2 gånger på ambassaden i Stockholm
  • 1 gång idag för nytt green card
  • 1 gång i Oklahoma på grund av alkohol.

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Fingers crossed