onsdag, mars 23, 2011

Chicago

Är på mässa i Chicago just nu.. desvärre har jag enormt mycke jobb som måste göras så hinner inte med och se något vettigt förutom jobbrelaterade grejer. Dock bor jag väldigt trevligt då bilden ovan är utsikten från mitt rum =D
En robot som tittar på en tvskärm och läser av vad den ska spela för att sen lira guitar hero med 100 % träffsäkerhet.
Panorama över rummet också =D Hade tur att mitt hotell från förra natten var slutsålt för idag så njuter av livet med 4 stjärnor nu..
Blir finmiddag ikväll också med en massa folk och gårdagens revbensspjäll gick inte av för hackor! Måste sluta resa så mycke för annars kommer jag nog rulla fram både med och utan cykel..

3 kommentarer:

Johan sa...

vad heter hotellet med sovrummet? Ser mycket likt ut det jag och Malin övernattade på.

Hans sa...

Swissotel Chicago

Jesper Löfgren sa...

Jävligt snea gardiner för att vara 4-stjärnigt tycker jag...