lördag, mars 12, 2011

En dag i veteölens och promenadens tecken..

Haft en turistig dag där jag vandrat genom mer eller mindre hela centrala Wurzburg för att spana efter lite matnyttiga grejer. Tex. så har jag löst mitt cykelproblem då jag hittat en grupp med cyklister som utgår från en av cykelbutikerna och kör en runda varje lördag. Så bara haka på där vid nästa tillfälle!

Vart trevligt iaf då jag har en kollega från kontoret i USa här så haft sällskap hela dagen. Nedan syns min frukost och resten av dagen gick i samma tecken =D
Näst sista ölen ute i solskenet. Var faktiskt varmt nog ute för att kunna gå runt i huvtröja hela dagen och inte frysa. Snodde glaset nedan också då jag tyckte grisen såg lite tuff ut och glaset blir en perfekt present till nån av ölsnobbarna hemma.

2 kommentarer:

Johan sa...

Veteöl är ju bland den godaste ölen så du lär få det trevligt när du flyttar dit! =)

Hans sa...

Minst lika trevligt som du när du kommer på besök ;)