torsdag, mars 10, 2011

High Tech

Börjar faktiskt gilla min ford lite nu då jag hittar fler och fler fina finesser på den.. Ruggigt enkelt att fickparkera nu och lagom till att jag ska åka hem kommer jag säkert hitta automatisk parkering eller nått..

Slänger även in två filmer från i fredags då jag och Niclas hade en lekdag på riktigt!


Blev en skidtur på morgonen för att eftr lunch ta en skogstur. Har en hel del film från lördagens skoter tur med seke också som jag ska försöka få upp nån dag. Kan dock bli svårt med min sega internetuppkoppling i tyskland.

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Ford i Tyskland? Skämmes!

Anonym sa...

Håller med dig Jesper. Att åka Ford i Tyskland är lika fel som att åka Kia i USA.

Fast det är bra att du stödjer Amerikas ekonomi. Med 222,5 miljarder dollar i budgetunderskott så drar du ditt strå till stacken.

Vill också tacka för en grymt trevlig helg.


Hälsningar Niclas

Hans sa...

Ford tillverkas ju i tyskland så helt fel kan de inte vara...

Och e ju disel så e en bit ifrån ett amerikansk kryssningsfartyg..