söndag, mars 06, 2011

Skandinavien besök

Sitter på mitt hotellrum i Finland nu efter tre snabba dagar i sverige med en hel del lek och härjande =D Kom hem i torsdags och passade på att åka förbi hos mormor och morfar för lite kebabpizza och födelsedagstårta. Fredagen spenderades ute i snön med hjälp av en fyrhjuling. Lördagen hade skotersafarie med seke inplanerad där vi besökte sifferboskogarna och körde totalt 3.5 mil. Blev korvgrillning med halva Sifferbo och Niclas. Vart riktigt skoj att vara hemma iaf och bekantat sig lite med Ida-Maria och fått finbesök av vänner och familj!
Idag har jag bara hunnit med att följa brorsans vasaloppspremiär och åka ner till arlanda för att hoppa på flyget till Finland och Helsingfors. Trevligt att flyga med SAS iaf för de lyckades placera mej i förstaklass både till och från Sverige så haft lyxlunch och vin på båda flygningarna =D
Filmer från helgens lek kommer då de är uppladdade till youtube, nu blir de lite sömn och laddning inför morgondagens möte. Ser ut som min chef blir fast i USA på grund av dåligt väder så nu ramla de ner en massa ansvar på mej istället..

2 kommentarer:

Fahle sa...

Nästan lika mkt action som mitt senaste videoklipp.

Hans sa...

Jo, men mina bilder är stillbilder =D