söndag, oktober 02, 2011

Oktoberfest

Haft det lite körigt på istonde blandat med en allmän slöhet och mycke annat på g så boggen har varit lite halvt inaktiv.. Men ska bli ändring på de igen har jag tänkt då jag fått göra en massa skoj sen senast!

Så börjar med Oktoberfest och öldrickande.. Hade nämligen turen att bli tillfrågad av Jcob om jag var sugen på att komma ner och dricka öl.. För att göra det hela lite bättre frågade jobbet om jag ville göra samma sak samma helg så det vara bara och slå två flugor i en smäll och åka ner till Munchen med ett gäng finnar för att dricka finöl på världens störst ölfest =D 
Bilden ovan är det första jag såg då jag vandra in på området och nedan är det "öl-tält" vi käkade middag i.
 Blev iaf en hel del öl i gott sällskap då finnarna är ett rätt skoj gäng med en medelålder lite över min bara. Frammåt 9-10 tiden började de dock bli rätt trötta efter en hel dags öldrickande så de vandrade hemmåt medans jag och Haleigh mötte upp med Jacob, Brunberg, Markus och Sanden för lite mer öl.
 För att göra det kort och enkelt, riktigt rolig kväll och Jacob vann tävlingen "årets tysk 2011" med en underbart välstajlad tysk porrmustasch!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Vart är din mustasch Hans? =D