söndag, oktober 02, 2011

USA besök

 Kom precis hem från en tur över till USA också där jag slog rekord i antalet flygningar under en vecka. Hann komma upp i 7 flighter inom usa plus 2 över atlanten under de 6 dagar jag var där så det var en rätt hektiskt vecka. Började det hela med att äta en enormt god Hamburgare på Big Daddys hamburger bar.. Av de två saker jag saknar från USA är en all god mat och den andra cyklingen.. Så efter att ha klämmt i sig en enormt god och energirik hamburgar blev det några öl med lite vänner för att sen vakna upp till fincykling på lördagen! Alla bilder från den turen är kvar på jobbet så får komma senare..

En annan viktig grej iaf är att vi åt på Hooters lördag kväll, detta är något jag aldrig gjort innan så nu kan jag pricka av det från min bucket list också =D

Slängde även in lite shopping under söndagen, nya skor och lite jobbkläder för min del och en hel uppsättning underkläder till Haleigh! Sen började sjäva jobbandet under resan som var att visa runt finnarna (Samma gäng som oktoberfesten) till lite olika ställen i USA.

Det roligaste bestod nog i alla hyrbilar som hade ett genomgångende tema av v8 och enormt stora =D
Denna lilla pjäsen var den första av tre leksaker..
 Under de tre dagarna vi spenderade med dem så hann vi iaf med att besöka städer från mid-west och hela vägen ut till östkusten, så mycke flygande och god mat blev det..

Avslutade det hela med att bli lite mer vuxen och äta sushi på flygplatsen i charlotte då detta ställe blivit utnämnt till en av USAs bästa flygplants-resturanger.. Var riktigt gott faktiskt!

Inga kommentarer: