söndag, augusti 09, 2009

Kansas

Ytterliggare en arbetsvecka har passerat och jag har lyckats klocka in två nya delstater (Kansas och Missouri) och vilket gör att jag nu är uppe i hela 17 delstater med kriteriet att man måste varit utomhus och andats frisk luft.. Kansas var ingen direkt höjdare och de delar jag såg var ungefär som norrlands motsvarighet här, inget, inget och åter inget.. Det vi gjorde där var att besöka en chipsfabrik och deras distributions central samt ett lokalt lager.. Inge helskoj men rätt häftiga grejer att se iaf.

Har vart mer action denna helg istället då vi körde en heldag med white water rafting och sen lite mountain bike. Idag blev det ytterligare en tur ut i skogen med haleigh och sen en klippning och en tur till en shopping galleria. Så för att avsluta en fartfylld helg har det blivit lite degande i poolen nu på eftermiddagen med en massa citron i håret för att skaffa en shysst strandlook på skallen!

5 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Prova att gnugga in chips i skallen istället ;)

Fahle sa...

Nu är jag också uppgraderad!

Fahle sa...

white water rafting?

Hans sa...

google white water charlotte sa hittar du ratt..

en macbook pro 13" enklaste?

Fahle sa...

kolla min blogg så hittar du rätt...