torsdag, augusti 13, 2009

Tysklandet

Har mina planer för de två närmaste veckorna bivit lite mer bestämda och det blir två veckor i Wurzburg där det ska skrivas på vårt förslag till lösning och guidas runt lite. Ser nog mest fram emot att kunna käka döner kebab igen och få i sig lite vettigt godis! Dock lite drygt med att resa iväg nu och sen bara vara tillbaka i USA i nån vecka for att sen åka tillbaka till europa igen.. Men men, efter min nästa flygtur går jag upp som frequent flyer och börjar få flyga förstaklass! =D Har dock räknat ut att sen den 6:e april och fram tills detta år e slut kommer jag ha varit i europa i totalt 20 veckor..

Ser iaf ut att bli en lite lyxigare resa då jag just nu är bokad på ett hotell nere i centrum istället för stället med hockeypucken.. Men kanske ska byta och släpa med mej cykeln istället.. beslut om de fattas imorrn..

3 kommentarer:

Fahle sa...

Danmark eller Polen blir inte av eller?

Hans sa...

Jo, men det e ett senare projekt... forst maste jag ju salja ett dc till chipsgubbarna

Jesper Löfgren sa...

Hockeysängen var ju det bästa! Kan det bli lyxigare än säng med skinnklädsel? ;)