lördag, november 28, 2009

Joe DiMaggio dunks his donuts?

Har återupptäckt lite funktioner som man kan leka med på min dator så nu slipper jag rota fram kameran varje gång jag behöver en bloggbild! Lördag igen och jag har följt den vanliga rutinen med en stor bacon och ägg frukost! Sen en promenad runt på stan med ett stopp på starbucks där jag förläste mej ytterligare på Pablo Escobar. Denna bok kommer dock från andra sidan och man får följa amerikanerna när de jagar Escobar.. Böckerna skiljer sig åt en hel del och samma händelser är helt olika beskrivna, nu följer man en brutal mördade utan hämningar istället för en folkhjälte.. Skulle tippa på att sanningen ligger någonstans där i mitten..

Här även fått mina planer för resten av året fixade, blir en vecka till här i England med lite tester och statestik. Sen bär det av till faderlandet och huvudkonteret där jag ska jobba med vårt koncept och erbjudande till chipsgubbarna. Slänger även in ett sverigebesök den 14:e december och sen kommer jag troligen hem den 23:e igen. Ska bli riktigt skönt och få lämna detta land iaf, sjukt tråkigt ställe! Efter nyår blir det å fara tillbaka till USA igen då det inte finns så mycke att göra här i england efter nyår så kapar av min planerade resa med ca 1 månad. Ska iaf bli intressant och se vad som händer där då det ser ut som det kan tillkomma lite nya arbetsuppgifter.. Det enda dåliga e dock att min bilbudjet har kapats av lite så nu kan det bli lite svårare att ruska fram pengar till en ny cykel å.. men de ska nog lösa sig på nått sätt! Värde ratiot 0.5 bil = 1 cykel låter ju bra för min del iaf =D

Slänger även med det bästa i musikväg just nu! Lyssna och njut...

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Åh, du har alltså återupptäckt att du har en webkamera ;)...

Ny design också ser jag... Här ligger man i och är kreativ må jag säga ;)

Hans sa...

jo, jag väntar dock fortfarande på att du ska leta upp min gamla banan vs usa banner åt mej.. och inte webkamera, men photobooth