måndag, mars 16, 2009

Charlotte

Mbop! Har laddat inför min intervju idag genom att läsa lite grejer vi fick av Stahre när vi gjorde exjobbet och en 58 km lång cykeltur! Vart en ruskigt fin dag här idag faktiskt med 24 grader och strålande sol! Iaf så bordag jag mitt flyg strax efter kl 6 imorgon och stiger av i tulsa igen kl 10 imorrn kväll så blir en heldag på resande fot.. Har även googlat de jag skall träffa och tydligen så är den ena av dem vice VD vilket betyder att jag måste vara riktigt business like imorrn =D Annars har det svåraste med mina förberedelser varit att komma på ett svar på frågan om mina svagheter.. kan verkligen inte komma på några.. ;) Annars är det väl bara och hoppas på det bästa och se vad som händer.. antingen charlotte eller uppsala skulle jag gissa på iaf..

Har även upptäckt det senaste bland tv-kanaler! En kanal som bara visar tv-serier som cops.. dvs. de följer folk i deras arbete! Den bästa serien e iaf Operation Repo! Grymt skoj och se hur arga alla blir när de kommer.. Handlar om ett företag som åker och hämtar in bilar, båtar osv där folk har missat sina delbetalningar och banken vill ha tillbaka panten..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så det blir på med fin skjortan nu och åka till Charlotte. Du få meddela hur det gick! Du få fråga Hailegh vad du har för svaghet hon borde veta ;). Nån lite smärre svaghet är nog bra att nämna bara för att visa att man har självkännedom(iaf är det så i Sverige).

Anonym sa...

Håller tummarna! Om det inte går vägen kan det finnas öppning för sommarjobb här i estockholmo. Vilken mail kör du med nuförti'n?

Jacob sa...

Tips på svaghet: Att inte kunna komma på en svaghet om sig själv=)

Lycka till!

Hans sa...

hans.ekstrom@ viati.se och jag slapp frågan om svagheter.. =D